Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ. Демонтаж на волан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И аз днес си махах волана.Излезе си без приблем.
    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

    Comment


    • #17
      Аз го свалих моя вчера за да сложа друг (пак от 156), но се оказа че ейрбега не пасва хубаво като го завия. В смисъл че от горната страна стои отворен, а отдолу опира плътно в самия волан. Отделно пластмасите на клаксона са се счупили и работи само на 2 пружинки (останалите 2 си седят, но не си изпълняват функцията). Сега се чудя дали продават някъде такива гумени или нещо подобно, защото тази пластмаса ми се струва много твърда и невярвам да успея да я вкарам в самите отвори на металната пластина. Ако някой има идеи да казва?
      Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kibika Покажи съобщение
        Аз го свалих моя вчера за да сложа друг (пак от 156), но се оказа че ейрбега не пасва хубаво като го завия. В смисъл че от горната страна стои отворен, а отдолу опира плътно в самия волан. Отделно пластмасите на клаксона са се счупили и работи само на 2 пружинки (останалите 2 си седят, но не си изпълняват функцията). Сега се чудя дали продават някъде такива гумени или нещо подобно, защото тази пластмаса ми се струва много твърда и невярвам да успея да я вкарам в самите отвори на металната пластина. Ако някой има идеи да казва?
        Подлагаш с подходящ изолационен материал под долната пластина,за да застане на нужната височина и проблема е решен.Там се чупи доста често и така се лекува най-лесно.Клаксонът ти ще работи когато натискаш в горната страна.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Подлагаш с подходящ изолационен материал под долната пластина,за да застане на нужната височина и проблема е решен.Там се чупи доста често и така се лекува най-лесно.Клаксонът ти ще работи когато натискаш в горната страна.
          И аз си го мислех това, но го оставих за краен вариант, защото искам да си го направя като трябва да е за една Алфа. А и използвам клаксона в долната страна и горе ще ми е до някъква степен неудобно. По другия проблем: срязах наполовина пружинките и подложих с счупените пръстенчета, но може би трябва още малко да намаля височината на пружинките , че не допира като хората клаксона. Но предпочетох първо да питам дали някой не се е сблъсквал с този проблем и да изкаже мнението си?
          Аlfa romeo 156 2.0 T.S. 2000, Opel combo C

          Comment


          • #20
            някой може ли да ми обясни малко по-подробно как да се извърши смяна на лентов кабел.

            Comment


            • #21
              А, да питам и аз, че да не отварям нова тема.Мен не ми работи "муте"-то на мултиволана и искам да отворя тоя пластмасовия триъгълник с копчетата от ляво.Той как се сваля?
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment

              Working...
              X